نوشته های مربوط به تلویزیون

تلویزیون 2023 شیائومی Redmi A70

شیائومی تلویزیون Redmi A70 2023 را در چین رونمایی کرد. این گجت دارای یک قاب نازک در اطراف یک نمایشگر 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز است. می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند AirPlay و Miracast از تلفن هوشمند یا لپ تاپ به تلویزیون ارسال کنید یا از طریق پورت های HDMI و USB متصل شوید. به علاوه، یک سیستم صدای استریو 20 واتی در تلویزیون تعبیه شده است.

تلویزیون ردمی A70 شیائومی مدل 2023 در چین معرفی شد. این دستگاه دارای یک پنل 70 اینچی (~178 سانتی متر) 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز و پوشش 78 درصدی طیف رنگی DCI-P3 است. این تلویزیون دارای حاشیه های فلزی نازکی است که نسبت صفحه نمایش به بدنه 96 درصد را ارائه می دهد. پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex-A35 با 1.5 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت حافظه فلش به این گجت قدرت می دهد. ابعاد تلویزیون با در نظر گرفتن پایه، 1568 x 946 x 336 میلی‌متر (~61.7 x 37.2 x 13.2 اینچ) است.

برای صدا، این گجت دارای دو بلندگوی داخلی 10 واتی برای تجربه صدای استریو است. می‌توانید گجت‌های اندروید، iOS، ویندوز و مک را به صورت بی‌سیم متصل کنید و به شما امکان می‌دهد محتوا را از طریق این محصولات پخش کنید. همچنین می توانید از طریق ابزارهایی مانند Apple AirPlay یا Miracast به تلویزیون ارسال کنید. همچنین می‌توانید از طریق پورت‌های HDMI، USB، S/PDIF، AV و شبکه به دستگاه متصل شوید. می توانید با استفاده از برنامه گوشی هوشمند Xiaomi TV Assistant تلویزیون را از راه دور کنترل کنید. به علاوه، می‌توانید از دستورات صوتی Xiao AI از طریق برنامه برای تنظیم تنظیمات مختلف استفاده کنید. تلویزیون شیائومی MIUI از طریق smart home hub به شما امکان می دهد ابزارهای متصل مانند جاروبرقی ربات را از طریق دستگاه کنترل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The maximum upload file size: 100 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here